Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Major Spoilers - Enter at Own Risk


It Doesn't Matter Who We Were Before ...

Status: Offline
Posts: 16543
Date: Apr 30, 2008
RE: Major Spoilers - Enter at Own Risk


There're two morw sneak peeks up and on tidbit snagged from that new lostgame. Sawyer either shoots or hit someone with a rifle. We know it's a man ... kinda looks like Miles to me. confused

__________________
excited.gif


It Doesn't Matter Who We Were Before ...

Status: Offline
Posts: 16543
Date: May 7, 2008

I'm looking at the photo's from tomorrow's eppy and then considering the sneek peek. I'm wondering if Sayid and Des go out on the boat from the freighter and rescue as many as they can and the rest get left there with whoever is left of the freighter meanies??? Oh gosh! cry

So, he gets them back to the freighter and the freighter leaves not ever even reaching the island?? Sayid says, we have to get our people off the island in order to save them. Sounds like to me this is exactly what happens.

__________________
excited.gif


It Doesn't Matter Who We Were Before ...

Status: Offline
Posts: 16543
Date: May 15, 2008

Dark's at it again ... MAJOR spoilers ... a breakdown of tonights eppy right here...



Don't Peak if you don't want to be utterly spoiled..

__________________
excited.gif


It Doesn't Matter Who We Were Before ...

Status: Offline
Posts: 16543
Date: May 19, 2008

ohmygod.gif The Frozen Donkey Wheel ...OH God, I can hardly even bring myself to say it, much less consider it ... I mean, oh geez .... this has got to be a joek ... right???

*grief*

Okay ... I'll put in in spoiler tags ...

Spoiler


Just shoot me now .... or SHOOT THEM! GGrrrrrr.........

BTW
Spoiler


and ah heck ... I can't bring myself to tell you the rest ... go watch it on darks site and then come back and talk about it ....

__________________
excited.gif


Yay Lost!!

Status: Offline
Posts: 17488
Date: May 19, 2008

Ummm...yeah... I was so confused when I read the spoilers. Probably having a few glasses of wine didn't help either! giggle.gif

Anyway... the frozen wheel?? confuse.gif That whole thing is just weird, hopefully there's more to the story than that.

Well I had heard it was him in the coffin so I'm not extremely surprised, but the whole explanation and the "resurrection" or whatever... confuse.gifconfuse.gif

I'm going to need to read it again.

__________________


It Doesn't Matter Who We Were Before ...

Status: Offline
Posts: 16543
Date: May 19, 2008

gonna put this in spoiler tags. Dunno how true or not it is, but if it's made up, it's actually pretty darned good and MUCH better sounding than the frozen donkey wheel.Someone named lostspoilers08 posted it in the comments on dark's site.

Here we go .... don't read if you don't want to see it even it it could be a foiler.

Seriously ... don't read if you don't want to be spoiled or potentially spoiled...









...




Spoiler


__________________
excited.gif


Yay Lost!!

Status: Offline
Posts: 17488
Date: May 20, 2008

Hmmm... interesting! Ok, I think I will not read any more spoilers. Well I'm going to try wink.gif because I think it will be more fun when I watch it with my friends to not know completely what's going on, like they don't.

__________________


"Gamers don't sleep. They just nap between levels."

Status: Offline
Posts: 14814
Date: May 20, 2008

OK if that last part of that "spoiler" happens. Interesting, but getting to the point of jumping the shark to me.

__________________



It Doesn't Matter Who We Were Before ...

Status: Offline
Posts: 16543
Date: May 20, 2008

Paints and I were both wodnering ... what does that mean anyway? Jumping the shark? Oh Snootch ... I don't think you know about the frozen donkey wheel yet.

That thing I just posted is not the "Official" spoiler posted by Dark UFo, but one someone posted in the comments. I just thought it was interestng and almost more believable than the real synopsis. rofl.gif Frozen Donkey wheel .... yeesh!

__________________
excited.gif
«First  <  1 2 3 4 | Page of 4  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard